Dostępność KGP

Koordynator ds. dostępności w Komendzie Głównej Policji

Zadania koordynatora ds. dostępności zostały wymienione w art. 14 ust. 2 Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019, poz. 1696 z późn. zm.)

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

  1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot.
  2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot.
  3. Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dodatkowe informacje na temat Planu działania Komendy Głównej Policji oraz Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji „BOA” na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2021-2024 oraz informacje sprawozdawcze są dostępne w zakładce Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami na stronie BIP KGP.

Koordynatorem ds. dostępności w Komendzie Głównej Policji jest Pani Marta Krasuska.

Kontakt:

Komenda Główna Policji
ul. Puławska 148/150 02-624 Warszawa
tel. (47) 72 157 44
email: dostepnosc.kgp@policja.gov.pl

Powrót na górę strony